Boek over 100 jaar voetbal in Eibergen gepresenteerd

Tijdens de goed bezochte receptie van de 100 jaar bestaande voetbalvereniging FC Eibergen werd op donderdag 26 april de nieuwste uitgave van de Historische Kring gepresenteerd. Titel van het boek is: ‘FC Eibergen, 100 jaar méér dan voetbal.’ De uitgave kwam tot stand in samenwerking met de FC Eibergen. De voorzitter van onze Kring Eibergen, Arie Ravesloot, overhandigde het eerste boek aan de heer Bennie Klijn Hesselink. Deze laatste voetbalde in het verleden bij SSSE en heeft jaren lang bestuursfuncties bekleed.

Het boek zal dezer dagen, zoals gebruikelijk, kosteloos bezorgd worden bij alle leden van de Historische Kring. Bij de Historische Kring is het boek verder te koop (klik hier) evenals bij boekhandel Gellekink. De prijs is dan € 12,50.