Website Archief

Aankondiging Vrijwilligersdag 2017

Sinds 2015 maakt de Historische Kring Eibergen jaarlijks een uitstap met alle ruim 40 vrijwilligers die bijdragen aan het functioneren van de vereniging. Ook dit jaar hebben al die medewerkers, van redactieleden tot bezorgers, archiefmedewerkers tot bestuursleden, een uitnodiging ontvangen voor een bijeenkomst waarvan de bestemming, net als vorig jaar, nog in het ongewisse ligt. Duidelijk is wel dat de attractie die bezocht wordt een historisch tintje heeft en dat voor de inwendige mens voldoende zal worden zorg gedragen. De groep zal  met personenauto’s vertrekken vanaf de parkeerplaats bij kulturhus “’t Spieker”. Dit keer is gekozen voor een op zaterdag, te weten 16 september a.s.

Reden daarvoor is dat meerdere vrijwilligers door hun werk niet in de gelegenheid zijn om een vrijdagmiddag hiervoor vrij te maken.

Alle vrijwilligers zijn uitgenodigd zich voor deelname aan te melden melden bij Gerrie Klein Willink, tel. 473314 of met e-mail: gerrieodink39@gmail.com of bij Lonyta Bolster, tel. 0622274074 of per e-mail: lonyta1@gmail.com.