Sporen uit ons verleden.

In de afgelopen jaren hebben archeologen onderzoek verricht naar sporen uit ons verleden onder het traject van de nieuwe N18. De heer Jeroen Flamman leidde het team dat op tien locaties opgravingen deed en de vondsten in kaart bracht.
Wie benieuwd is naar de resultaten van die opgravingen en wil weten wat die zoal kunnen verhalen over onze geschiedenis kan op 15 januari 2018 om 19.00 uur terecht in de oude Calixtus aan de Mattelierstraat in Groenlo.

Na ontvangst met koffie/thee zal de heer Flamman om 19.30 uur uitleg geven over de resultaten van het onderzoek.

Om deze lezing te kunnen bijwonen kan iedere belangstellende zich tot 20 december 2017 aanmelden via N18@rws.nl. Omdat het aantal plaatsen beperkt is raden wij u aan spoedig te reserveren. Deelname is overigens gratis.

Ook in Haaksbergen wordt deze lezing gehouden. Dat vindt plaats op 10 januari 2018 in ’t Hagen aan de Scholtenhagenweg 36 in Haaksbergen. Daarvoor gelden dezelfde gegevens als voor de lezing die in Groenlo gehouden wordt.