Vooruitblik 2018

Het komende jaar zullen in Eibergen enkele gedenkwaardige en feestelijke gebeurtenissen plaatsvinden. Behalve dat in februari een reguliere Old Ni-js zal verschijnen, wat op zich al een feest is, wordt in april het eeuwfeest van voetbalvereniging FC Eibergen gevierd. Honderd jaar voetbal in Eibergen!

Deze mijlpaal zal onder meer gepaard gaan met een tentoonstelling in museum De Scheper en het verschijnen van een jubileumboek. Verder wordt er, halverwege het jaar, aandacht besteed aan het project ‘350 jaar Achterhoek’. U heeft er in Achterhoek Nieuws en Berkelland Nieuws al over kunnen lezen.

Enfin, genoeg om naar uit te kijken. Dan nog een datum om alvast te noteren: op woensdag 9 mei 2018 vindt het jaarlijkse reisje van de vereniging plaats. De bestemming wordt op tijd en nader bekend gemaakt.